نحوه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست‌ جمهوری چهاردهم اعلام شد-راهبرد معاصر
کلیات طرح اصلاح قانون مهریه در کمیسیون قضایی مجلس تصویب شد جزئیات دستگیری عناصر شبکه تکفیری در سرپل‌ذهاب عارف: راهبرد دولت این است که اصلاح قیمت‌ها به سه دهک پایین جامعه آسیبی نرساند سکینه سادات پاد، دستیار رئیس‌جمهور از سمت خود کنار رفت؟ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مشخص شدند جمعی از مداحان اهل بیت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند علم‌الهدی: اول باید دین مردم را مدیریت کنیم و بعد دنیای آنان را پیام توئیتری پزشکیان به السیسی خطیب نماز جمعه تهران: بسترسازان نابودی زیرساخت‌های سوریه پاسخگوی امت اسلامی باشند الحاق شناور‌های بسیار پیچیده و تسلیحات ویژه به نیروی دریایی ارتش فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی: آخرین نفری که خط مقدم نبرد با تکفیری‌ها در سوریه را ترک کرد یک پاسدار بود /برای ارتش سوریه جهاد معنایی نداشت ادای احترام فرمانده کل سپاه پاسداران به مقام شهید سلیمانی لاریجانی: یکی از راهبرد‌های دشمن این است که القاء کند همه خسته هستند و نباید به مردم کاری داشت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی تا بهمن‌ماه تغییر کرد+ جزئیات نماینده مجلس: حتی فقیرترین کشور‌های آفریقایی هم این حد از کاهش ارزش پول را ندارند

نحوه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست‌ جمهوری چهاردهم اعلام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدامات برای تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری در بستر پیامرسان‌های بومی به زودی اعلام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۲۴۳۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ عیسی زارع پور در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغ کاندیدا‌های ریاست جمهوری گفت: اقدامات و تدابیری در زمینه تبلیغات کاندیدا‌های ریاست جمهوری از سوی وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اقدامات برای تبلیغات کاندید‌های ریاست جمهوری در بستر پیام‌رسان‌های بومی است که به زودی اعلام خواهد شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

وزارت ارتباطات چندی پیش در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز که قرار شد در برخی حوزه‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شود، مکلف شد زیرساخت‌های ارتباطی لازم را فراهم کند.

در این انتخابات در کنار فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی ۵ پیام‌رسان بومی نیز موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزد‌ها شکل دهند.

امیر محمد زاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعد از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه کمترین میزان مشکل ارتباطی را در روز انتخابات داشتیم، گفته بود: این پوشش ارتباطی خوب و انجام ۹۹ درصد استعلام انتخابات به صورت برخط حاصل فعالیت چند روز نیست، بلکه از ماه‌ها قبل قرارگاهی در وزارت ارتباطات تشکیل شد و ما نیز در سازمان تنظیم این قرارگاه را داشتیم و با اپراتور‌ها جلسات متعددی برگزار کردیم که در ادامه این جلسات با اپراتور‌ها دستورالعمل‌هایی متعددی از جمله دستورالعمل بازیابی زیرساخت، دستورالعمل مقابله با حملات سایبری، دستورالعمل نحوه نظارت و پایش شبکه و دستورالعمل پدافند غیرعامل و…را به اپراتور‌ها ابلاغ کردیم.

وی همچنین گفته بود: در راستای پایداری شبکه و ارتباطات خوب در انتخابات، گلوگاه‌های ارتباطی را شناسایی و سعی کردیم آنها را ترمیم کنیم، چندین مانور ارتباطی و چندین کشف سیگنال‌های مزاحم و رفع آن مشکلات را داشتیم، مسیر‌های پشتیبان متعدد ایجاد کردیم که همه این موارد باعث شد بتوانیم استعلام ۹۹ درصدی داشته باشیم. حملات سایبری هم در روز قبل از انتخابات و هم در روز انتخابات داشتیم، اما اتفاقی نیافتاد و با موفقیت دفع شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر